Head picture

Funderar på att jobba

Det är vardag i morgon, och jag funderar på att besöka verkligheten. Eftersom jag ändå är i Staden, kan jag ju faktiskt jobba. Jag sa att jag inte skulle komma förränn den sjunde annars. Men jag troratt det kan vara bra att vara där, kanske. Så slipper jag få så stressigt. Ingenting gör sig självt när jag är borta. Det har tvärtom en tendens att lägga sig i stora högar.

Jag fick ett sms av min mamma idag. Hon skriver att hon tänker på mig hela tiden och undrar hur jag har det. Jag skrev ett ganska utförligt svar, en liten rapport över nuvarande status. Frånsett att jag är isolerad, har jag egenlligen inte så mycket att klaga över.


Kommentarer
Postat av: Magnus

Ja, åk och jobba med dig. Det för vara nog med lättja och älskog...;)

Postat av: Anima Mea

Jobbar nog inte så länge. Det finns annat man vill hinna med.

2008-01-02 @ 00:25:54
URL: http://animamea.blogg.se

Skriv det du tänker här:

Namn:
Minns mig

E-postadress:

URL:

Synpunkter:

Trackback