Head picture

Helgen slut

Har packat, lite, men har i alla fall kommit ihåg att boka flyg. Det var på håret. Bara en plats kvar. Det visade sig att fakirflyget var inställt, så alla åker med det strax efter sju istället.
Jag kommer lite sent till första mötet i morgon, men det kan inte hjälpas. Jag har ändå jobbat flera timmar idag med att göra en sammanställning till ett möte som en kollega ska ha, men som jag inte kan vara med på eftersom jag ska ha ett annat möte då, som jag inte heller har förberett.
Alltså, vad håller vi på med?

Kommentarer
Postat av: MImmi

Ja vad håller du på med...:-) siffror hit o siffror dit antar jag!
Idag skiner solen också, trevligt, trevligt o livet är lättare! Vårkänslor!


Skriv det du tänker här:

Namn:
Minns mig

E-postadress:

URL:

Synpunkter:

Trackback