Head picture

Jorå, det blev jobb

Och det var något som drog. Jag är lite osäker på riktigt vad, bara. Kanske kände jag att jag ville hålla mig framme lite nu när nye chefen är på plats, så att jag inte blir bortglömd. Jag pratade en del med Den Andre också. Han verkade lite deppig. Han tycker att jag skickade tråkiga sms till honom före jul. Ja, det kanske jag gjorde, men jag kände mig så låg, och alla känslor av att han burit sig åt som en skitstövel bara kom över mig.
Han säger att Den Nya Kvinnan påstår att jag ringt till henne. Hon måste vara helt wacko. Jag sa till honom att han måste inse att hon fabulerar fritt. Motivet kan vara att få uppmärksamhet, att misskreditera mig, att kontrollera honom. Tja, vad vet jag. Man jag skulle aldrig nedlåta mig till att ringa henne. Den sortens aktiviteter har hon ägnat sig åt så det räcker. Jag kan över huvud taget inte se vad det skulle vara bra för.

Maken ska hälsa på hos sin syster i kväll, så jag är lite ensam. Men det brukar jag ju var, så det borde inte utgöra något problem. Det är kanske mer vetskapen att jag inte får vara med, som gör att det känns jobbigt.

Kommentarer
Postat av: Mimmi

Jag hade rätt - det var något som drog på jobbet som kanske inte direkt var arbetsrelaterat.

Det gör så ont i mig att du är utesluten ur gemensak! Ensamhet skall var självvalt inte påtvingat!

2008-01-02 @ 17:40:41
Postat av: Anima Mea

Tack, Mimmi! Det värmer att någon bryr sig om. Även om jag har mig själv att skylla i slutänden. Det är ju faktiskt jag som har gjort fel.

Postat av: Mimmi

Eftersom jag inte vet reglerna så hoppas jag inte att du tar på dig skulden på det sätt en kvinna som blir misshandlad, det var nog mitt fel!
För mig så är det upp till varje individ att välja och inte en högre makt som skall bestämma för varje individ!
Hoppas du får en lugn o skön kväll utan för mkt tankar!

2008-01-02 @ 17:54:40

Skriv det du tänker här:

Namn:
Minns mig

E-postadress:

URL:

Synpunkter:

Trackback