Head picture

Skype-skoj

Maken och jag har installerat Skype på våra datorer. Företagets IT-avdelning kommer säkert inte att jubla, men vem har sagt att de ska jubla jämt?
Nu har vi suttit och snackat med varandra samtidigt som vi har våra datorer i knät och kan kolla på webben. Det är precis som hemma. Det märks knappt att vi inte är i samma stad. Dessutom har vi testat ett av alla dessa oräkneliga tillbehör som finns. Man kan öppna ett gemensamt dokument som man kan rita och skriva i samtidigt. Jag började och gjorde en huvudfoting, som vi sedan kompletterade med diverse utstyr. Jag ritade snoppar som Maken suddade bort hela tiden, eftersom han är så pryd och tycker att jag är snuskig. Till slut blev jag riktigt bra på det. Att få till snopparna alltså, med pung och allt.
Det var riktigt kul på ett så där barnsligt sätt, som man behöver ibland.
Dessutom har jag varit så duktig i kväll. Först en motionsrunda på 45 minuter, och sedan gjorde jag en riktigt hälsosam köttsoppa med en massa rotfrukter och grönsaker.

Kommentarer
Postat av: Mimmi

Visst behöver vi alla leka!

Duktig du var som kom ut o sprang kanske är du som jag att tycker inte att det gör så mkt om det regnar när det är mörkt, det märks mindre då!


Skriv det du tänker här:

Namn:
Minns mig

E-postadress:

URL:

Synpunkter:

Trackback