Head picture

Slutfört uppdrag

Sitter i loungen och väntar på nästa fllyg som ska ta mig hem. Ska bli riktigt skönt.
Det har annars gått över förväntan bra. Det var första gången jag gjorde ett sådant här uppdrag i ett land vars språk jag inte förstår. Det kändes lite avigt att inte kunna prata obehindrat med alla, och att inte kunna läsa deras dokumentation. men till min hjälp hade jag två medarbetare som kunde, så det gick bra ändå. Det kan vara nyttigt att lära sig att förlita sig på andras omdöme, och att inte behöva ha full kontroll själv.
Igår hade vi riktigt trevligt på kvällen. Vi var ute i ett hus tillhörande en seglarklubb med anor från tidigt 1800-tal. Det var lite kallt i huset, så vi brassade på i öppna spisen, med påföljd att vi knappt kunde se varandra efter ett tag på grund av all rök som kom in. men det lättade när pipan blivit ordentligt varm.
Vi åt fisk i alla möjliga former, och det var gott. Allt utom sillen. Jag gillar helt enkelt inte sill.
Nu ska jag gå igenom tre dagars e-postskörd.

Kommentarer
Postat av: Peter Midas

Väkommen hem till fasterlandet.... Här talar vi ett begripåligt tungomål, de flesta av oss begriper det i alla fall. Här är det fullt ös som vanligt, möten och rapporter, offerter och uppdrag, allt i en salig röra. Som vanligt alltså! Vi hörs!

Postat av: Mimmi

Hoppas du kom hem ordentligt och nu får en skön och avkopplande helg!

2008-05-09 @ 08:38:08
URL: http://mymim.blogg.se

Skriv det du tänker här:

Namn:
Minns mig

E-postadress:

URL:

Synpunkter:

Trackback