Head picture

Helt under isen

Inatt hade jag svårt att sova. Det värkte och bultade i ansiktet och gjorde ont i öronen. Idag ställde jag in mitt resande och sjukskrev mig för första gången på ... ja, det måste vara fem-sex år sedan jag blev opererad, och då var jag hemma en vecka efteråt. Jag kände att jag helt enkelt inte orkade någonting.
Idag har jag envist sköljt näsan med saltvatten och tagit det väldigt lugnt. Jag har lyssnat på bok. Nu är jag inne på Infiltratören av Lars Wierup. Den är riktigt intressant, lärorik.
Maken ringde precis och var på väg hem. Han frågade vad han skulle köpa med, och jag beställde rostbiff och en massa andra godsaker. Så ikväll ska vi mysa, äta gott och kanske kolla på film.
När man är under isen, måste man hitta sätt att smälta små hål så att man kan ta sig upp.

Kommentarer
Postat av: Mimmi



Men nu får du ta och verkligen sköta om dig o bli riktigt frisk. Hoppas ni fick en myskväll!


Skriv det du tänker här:

Namn:
Minns mig

E-postadress:

URL:

Synpunkter:

Trackback