Head picture

Klart

Nu sitter jag återigen i loungen efter en räkmacka med öl i restaurangen, men idag passar jag på att hetsäta Zoo och Djungelvrål, min favoritkombination. Det gick bra till slut. Idag kändes allting bättre, och vi levererade med gott resultat. Det är alltid lika skönt när det är klart.
Det är en utmaning att dela ut konstruktiva kängor utan att fok blir sura. Vitsen är ju att de ska ta till sig och jobba på med det de ska, fast ännu bättre.

Det är gott om tid till nästa flyg. Jag kommer att hinna gå igenom min överfulla inbox, äta upp godiset och lyssna vidare på Flyga drake,

Kommentarer
Postat av: Mimmi





slutet gott allting gott !



Kul om du kände dig inspirerad att svara på

frågor i min blogg ang boende, tror att du kan ha en annan vinkel som är intressant.

Postat av: Mimmi

Tack för kommentaren

2008-09-12 @ 18:00:06

Skriv det du tänker här:

Namn:
Minns mig

E-postadress:

URL:

Synpunkter:

Trackback