Head picture

Jobbar, jobbade, jobbat

Jag jobbar alldeles för långa dagar. Nu har jag precis loggat ut från jobbet och klockan är nästan åtta. Jag borde skaffa mig ett liv.
Eller så är det precis det jag försöker undvika. Svårt att säga.
Men just nu är det väldigt mycket att göra. Tidspress. Och så ska det bli bra också. Det duger inte att vara nästan säker på att det är rätt. Det är dessutom rättså påfrestande att behöva tjata på folk att de ska leverera. Jag förstår inte riktigt hur en del fungerar. Om man har kommit överens om ett datum och ett innehåll, så är det väl det som gäller?
Ok, att man kan glömma en sak. Men det här kan man omöjligt glömma, så som jag har legat på och kommunicerat nästan ovabrutet.
Nåväl, det ska nog ordna sig. Det brukar det göra.
Nyss ringde Den Andra Kvinnan. Hon verkar ha väldigt svårt att fatta. Hon frågar hela tiden "Vad vill du?" Men jag vill inte henne NÅGONTING. Det är hon som ringer mig. Nu har jag sagt till för tredje gången att jag vill att hon slutar. Undrar om hon fattar nu.

Kommentarer
Postat av: Doc

Ja... att ringa upp någon och fråga vad denne vill verkar lite bakvänt :-)

Postat av: Mimmi

Men har du inte ett gymkort?



Förstår att det blir lite olika liv med pendlandet livet i storstaden och hemmalivet. Och att det kan var jobbigt med desa ständiga byten.

2009-02-17 @ 09:55:46

Skriv det du tänker här:

Namn:
Minns mig

E-postadress:

URL:

Synpunkter:

Trackback