Head picture

Nästan rätt

Jag lovade komma med en rapport om gårdagens utfall. Det blev inte så tokigt. På vägen hem gick jag in i ostaffären och köpte min favorit, Baskeriu. Sedan gick jag hem och fixade te, kollade lite på nyheterna och bråkade med min dator som bestämt sig för att fullständigt lämna in. (Nu skriver jag på en lånedator, medan min egen är inne på akuten).
Jag målade två tavlor; en som var ett beställningsjobb till en kompis, och en som var experimentell, som jag inte är riktigt klar med.
Jag gick däremot inte och tränade. Men det kan jag göra ikväll, istället.... kanske...

Kommentarer
Postat av: LillaNisse

Ibland känns det ju skönt att kunna skjuta upp vissa saker till någon annan dag...


Skriv det du tänker här:

Namn:
Minns mig

E-postadress:

URL:

Synpunkter:

Trackback