Head picture

Ensamma i huset

Idag åkte familjen, som bott hos oss den senaste veckan, hem till Norge.  Det blev väldigt tomt och tyst, men samtidigt var det ganska skönt att bara få vara för oss själva. Det var första gången på två veckor, så det var på tiden. Vi firade med att sova på en filt i trädgården och mysa lite allmänt, om ni fattar.
Jag har känt mig så ovanligt lugn och harmonisk den senaste tiden. Det är precis som om jag skulle vara lycklig. Jag tror nästan att jag är det. Det är inget som direkt stör mitt samvete, inget som oroar min nattsömn och det känns som om vi har ett bra liv tillsammans, Maken och jag.

Kommentarer
Postat av: Peter Midas

Hm... vad är det vi fattar...? ;)

Postat av: Velfia

Sv: Ja, det måste vara otroligt irriterande att aldrig kunna vara helt ledig trots att man ska. Då hoppas jag att man får "jourtillägg" om man måste kunna svara i telefon på jobbsamtal på semestern?

2009-07-17 @ 20:25:33
URL: http://velfiasvardag.blogg.se/
Postat av: Anima Mea

Nej, något tillägg är det inte tal om. Det är bara att se glad ut ändå.

2009-07-17 @ 20:55:28
Postat av: LillaNisse

Låter som du har det rätt så bra nu....

Kram

2009-07-17 @ 21:59:33
URL: http://lillanisse.blogg.se/

Skriv det du tänker här:

Namn:
Minns mig

E-postadress:

URL:

Synpunkter:

Trackback