Head picture

Gryning

Min svärdotter ringde och sa att hon ville att jag skulle vara smakråd. Hon kom och hämtade mig. och vi hade en kanontrevlig dag på stan med sushi till lunch och fika på Espresso House. Hon fick två par nya skor som var av helt ny stil jämfört med det gamla vanliga. Och på det hela taget var vi båda väldigt nöjda.
Jag har ringt min mamma.
Maken och jag hade en trevlig grillafon. Jag har kollat på film, druckit ekfatslagrad rom och ätit mörk choklad.
Dessutom har jag ringt min försummade barndomsvän, och hon kommer hit i morgon för att stanna över helgen. Det känns som om jag tagit mig upp ur svackan.
Nu ska jag sova ett barns sömn.

Kommentarer
Postat av: Velfia

låter underbart - hur känns det?

Postat av: Anima Mea

Velfia: Det kanns bra nu.

2009-07-31 @ 10:36:14
URL: http://animamea.blogg.se/

Skriv det du tänker här:

Namn:
Minns mig

E-postadress:

URL:

Synpunkter:

Trackback