Head picture

Social överdosering

Vi har haft några dagar med intensivt program, massor av vänner att umgås med. Och varje kväll har avslutats lite för sent med lite för mycket av både mat och dryck. Men vi har haft väldigt trevligt. Nu börjar det dock kännas lite här och var. Mest är det magen som tagit stryk. Den klarar inte att stressas så mycket. Min mage mår bäst av att äta lite, regelbundet och helst GI. Så har det inte blivit, kan jag säga.
Dessutom behöver jag lite lugn och ro emellanåt, för att magen ska känna att det är läge att göra sig av med slaggprodukterna. Så har det inte heller blivit, kan jag säga. Jag känner mig lätt skendräktig.
Men det är små problem jämfört med det positiva vi har fått uppleva.

Kommentarer
Postat av: Peter Midas

Skendräktig? Åkte ni tåg? Eller är det p g a duschkabinen....

Postat av: Mimmi

Tänk att det mesta trevliga har något ont med sig....För många glas vin....för mycket god mat....sov osv....

2009-07-14 @ 11:58:33

Skriv det du tänker här:

Namn:
Minns mig

E-postadress:

URL:

Synpunkter:

Trackback