Head picture

Blev inte alls så

Jag kom aldrig till mötet. Det blev så struligt med för lite tid på eftermiddagen, så att vi bestämde oss för att skjuta fram det till den 29 juni istället.
Det gjorde inget, mer än att jag fick åka till flygplatsen fram och tillbaka, men hellre det, än att ägna en hel dag åt att åka och inte hinna avhandla det som jag vill hinna med.
Dessutom hinner jag i lugn och ro göra presentationen som ska vara klar idag istället, vilket känns lite lugnande för nerverna. Jag ska prata i 20 minuter för alla chefer i hela koncernen, ca 120 stycken, på engelska, om saker som jag och mina medarbetare jobbar med, och som alla mer eller mindre direkt påverkas av. Det skulle man kunna bli lite nervös av, känns det som.

Kommentarer
Postat av: Velfia

åh vad fin kommentar du skrev i min blogg, det är som du säger - det ger för mindre..tyvärr. Men, rädslan finns...

Postat av: Peter Midas

Antingen är det intern marknadsföring eller en avskedsföreställning, så enkelt är det! Så du kan gå upp på podiet med friskt mod och utan ångest. Kom ihåg att ingen av åhörarna vet mer än du om ditt gebit och att vad du än säger har dom svårt att opponera sig, vare sig med fakta eller politiska korrekta åsikter. Känner du någon som undervisat i retorik?

2009-06-10 @ 22:37:12
URL: http://trepojkar.blogspot.com

Skriv det du tänker här:

Namn:
Minns mig

E-postadress:

URL:

Synpunkter:

Trackback