Head picture

På förhör

Idag träffade jag polisen för ett uppföljande förhör. Ett målsägandeombud var med också. Vi gick igenom hela händelseförloppet bit för bit, om och om igen. Jag fick svara på ganska ingående frågor, om "var han smekte" mig, hur jag "tog bort hans hand", i vilken ställning vi låg etc. På fredag ska Den Andre till förhör för första gången.
Det här är verkligen oerhört jobbigt, men jag försöker betrakta det som en intressant erfarenhet, en unik möjlighet att förstå mer om det svenska rättsväsendet. Det känns lite bättre om man kan glömma bort sig själv och se det mer som en uppgift som ska utföras.
Det är svinkallt i Staden, och käken värker oavbrutet.

Kommentarer
Postat av: Mimmi

Tror att du gör helt rätt att du ställer dig på sidan om dig själv.



Usch för vädret ....i morgon har vi student med prognos ca +7 o regn...

2009-06-03 @ 17:28:05
Postat av: Peter Midas

Låter jobbigt, men din strategi är nog bra. Jobbigt med trynet! Tänkte på Blandaren som hade följande kommentar: Det avbrutna benet värkte oavbrutet.



Skitväder är det sa Bull. Och så mycket sedan!


Skriv det du tänker här:

Namn:
Minns mig

E-postadress:

URL:

Synpunkter:

Trackback