Head picture

Fullt ös

Nu har jag haft en sen lunch. Jag väntade telefonsamtal. Men nu har jag ätit teryakikyckling och sallad.
Min effektivitet håller i sig. Jag har betat av hela min lista, och lite till, och jag känner hur kreativiteten sjuder. I morse vaknade jag innan klockan ringde (det är verkligen helt unikt när det gäller mig) men konstaterade att jag kunde sova en liten stund till. Det ledde naturligtvis till att jag verkligen försov mig, eftersom klockan behagade att inte ringa alls.
Nåväl, det var ingen större katastrof, för jag hade inget möte inbokat.
Vi hade verkligen jättemysigt igår. Jag blev motiverad att städa och göra lite fint också. Det är aldrig fel.
Kväll ska jag tvätta, byta lakan och fixa. Dessutom har jag köpt ansiktsmask och hårinpackning, så jag ska ordna lite hemmaspa, tänkte jag. Det är faktiskt bara badkaret som fattas.

Kommentarer
Postat av: LillaNisse

Det låter rätt så mysigt och bra att unna sig något härligt och att bara vara och må bra...

Kram

Postat av: Doc

Vad härligt! Du verkar må ganska igen, skönt att höra.

2009-03-04 @ 21:19:41
URL: http://skargardsdoktorn.blogg.se/

Skriv det du tänker här:

Namn:
Minns mig

E-postadress:

URL:

Synpunkter:

Trackback