Head picture

Månklart

Om det var regnigt förut idag, så belönades kvällspromenaden med desto mer klar himmel och ett helt otroligt starkt månljus. Det blev skarpa skuggor och det gick att se omgivningen nästan som på dagen. Det är sällan jag har upplevt det.
Annars var det vindstilla och vid havsbandet var det ett väldigt liv på sjöfåglarna. De håller väl på och förbereder för häckningssäsongen, antar jag. Sexgalna typer.
Fast det är ju ingenting jämfört med dem som åker lift i skidbacken i Sunne. Där står det, enligt obekräftade uppgifter, på en skylt: "Para er tre och tre i liften. Se upp så att inga klädesplagg fastnar". När jag läste det, insåg jag plötsligt vad den stackars kraken hade hållit på med som blev hängande upp och ner i byxorna och manglades ut i pressen med rumpan bar. Det måste vara jättesvårt att få til det. Rent akrobatiskt svårt.


Kommentarer
Postat av: Velfia

Hej!



Du, jag måste rådfråga dig. Vad fick dig att inse att du ville gå tillbaka till din man? Är det viktigt att ha samma intressen eller - vad är det som gör att man håller ihop? Jag har nu börjat fundera - på hur jag ska göra med min relation.. det vill inte dit.. jag hade önskat tyvärr :S


Skriv det du tänker här:

Namn:
Minns mig

E-postadress:

URL:

Synpunkter:

Trackback