Head picture

In i dimman

Idag hade jag kallat till möte. Folk skulle flyga in från alla håll i arla morgonstund. Så ävan jag. Alla kom dit i tid, utom jag. Fakirplanet blev inställt på grund av den kraftiga dimman. Inga plan kunde landa för att plocka upp oss stackare som satt där och deppade i gaten. Jag tog taxi hem igen för att invänta nästa plan. Det blev försenat med 50 minuter. Jag kom fram precis vid lunch. Som tur var kunde jag delegera mötet och stuva om lite så att de punkter som Bleken och min nye medarbetare Kempegutten skulle ta hand om blev avhandlade på förmiddagen, så vi klarade av hela programmet i alla fall. Jag kunde vara med via telefon ett tag på förmiddagen. Eftermiddagen förflöt ungefär som det var tänkt. Nu sitter jag och vräker i mig ost i min lya, samtidigt som jag kollar med ett halvt öga på Packat och klart. Tja, så kan man ha det.

Kommentarer
Postat av: Peter Midas

Den där osten är säkert bra för jeansen.... eöler inte! Jo, man blir indimmad eller insnöad ibland, det har man ju vatt med om. Onsdag?

Postat av: Magnus

Jag skulle bli skitstressad av att ständigt behöva lita till flygplan som leker SJ. Hur pallar du?

2009-04-01 @ 09:01:54
URL: http://papamac.blogg.se/
Postat av: Anima Mea

Magnus: Har för länge sedan passerat stadiet stress, och mera övergått till resignerad apati. Inget som flyget ställer till med kan numera få mig att reagera. Kanske om det skulle få för sig att störta, eller så, möjligen.

Peter: Jag säger som Majestix: "Ost är ost, och alltid möts vi två."

2009-04-02 @ 10:54:09

Skriv det du tänker här:

Namn:
Minns mig

E-postadress:

URL:

Synpunkter:

Trackback