Head picture

Pappa

Det verkar som om pappa kanske får behålla sitt vänstra ben. De har gjort en rensning av kärlen för att förbättra blodcirkulationen, och tänker avvakta för att se om det hjälper.
Han har ordnat med avlivning av katten, och bekymrar sig nu för hur det ska gå med huset. Jag har sagt att han får ta en sak i taget. Det är verkligen tufft för honom och jag förstår att han känner sig väldigt nere.
Jag ska försöka ta mig till honom i morgon eftermiddag. Tyvärr kan jag inte flyga hem som planerat, utan får tillbringa en grå fredagkväll här i Staden och sedan ta flyget hem på lördag morgon, men det får gå. Det känns som om det finns väre problem än så.

Kommentarer
Postat av: Ankan

Jag har oxå stått bredvid en gång i en liknande situation. Det är tufft för er båda. Sänder en styrkekram

Postat av: LillaNisse

Förstår hur du känner det, och håller med dig om att det finns mycket värre problem än så....

Hoppas att det går bra...

Kram

2009-03-18 @ 20:42:40
URL: http://lillanisse.blogg.se/

Skriv det du tänker här:

Namn:
Minns mig

E-postadress:

URL:

Synpunkter:

Trackback