Head picture

Åter tystnad

Vi har haft huset fullt av folk i flera dagar. Det börjae med att min moster och morbror kom på onsdagen, och vi satte igång med att köra över vårt tegelgolvmed skurmaskin och oljebehandla det. Det var jätteskönt att få det gjort. Det har inte varit någon bra yta på golvet, så det har varit svårstädat.
Vi var tolv personer som hade en ovanligt trevlig fest på fredagkvällen och firade att Maken och jag klarat av 27 år tillsammans som äkta makar. Vi fick blommor och presenter. Jag grillade en jättestor oxfilé och en rödvinsbräserade en rostbiff. Det blev riktigt bra.
Samtliga sov också över, så vi fortsatte med frukost dagen efter. Ett par åkte hem på lördag eftermiddagen, men byttes ut mot ett annat par på kvällen.
Idag har alla åkt utom mina svärföräldrar som ska stanna några dagar till.

Kommentarer

Skriv det du tänker här:

Namn:
Minns mig

E-postadress:

URL:

Synpunkter:

Trackback