Head picture

Idag blir han kontaktad

Polisen ringde idag. Det var en ny utredare, eftersom den förra hade blivit inblandad i ett dubbelmord. Jag hoppas verkligen att han menar inblandad som utredare, och inte verkligen "inblandad". Men på TV ser man att många poliser är skurkar, så man kan aldrig riktigt veta.
Han sa att Den Andre skulle bli kontaktad idag. I morgon ska han ringa mig och ställa kompletterande frågor. Om hur vårt förhållande varit tidigare, vad de ska fokusera på i ljudfilen som jag lämnat in osv.
Jag blev skakis och kände mig mycket mer upprörd än jag trodde att jag kunde bli efter så lång tid, bara av att tvingas prata om det igen. Jag antar att den här processen är som att riva av en sårskorpa, sör det har gått så lång tid att mycket av det har börjat läka, eftersom jag fokuserat på annat och försökt att inte tänka så mycket på det.
Polisen gav mig inget hopp om en fällande dom, men det har jag heller inte förväntat mig innerst inne.
Jag var tillbaka till tandläkaren idag, och fick en dunderkur med kortison, som förhoppningsvis ska göra att nerven som är skadad i tungan ska få liv igen. De menar att svullnaden gör att det trycker på nerven, men att kortisonet tar ner det, och ger större spelrum.
Vi får hoppas. Det skulle vara trist att höra till de en procenten.

Kommentarer
Postat av: Mimmi



En styrkekram till dig både för tanden och anmälan och vad som kommer med den!

2009-05-28 @ 21:21:24
Postat av: Anima Mea

Tack, Mimmi. Det kan behövas.

2009-05-29 @ 06:56:38

Skriv det du tänker här:

Namn:
Minns mig

E-postadress:

URL:

Synpunkter:

Trackback