Head picture

Operation

Jag var och fick röntgat min värkande käke igår. Mycket riktigt var det visdomstanden som höll på och försökte tränga sig fram. Idag ska de ta bort den. Jag tycker det är lite trist, faktiskt. Kan de inte hjälpa den att växa ut istället? Det verkar som om visdomständer är diskriminerade. Jag har en visdomstand i vänstra underkäken, och den är helt ok. Hur blir det om man bara har en på den ena sidan? Blir man lite skev, kanske? Eller bara halvklok?
Det sägs att det inte är en så särskilt behaglig upplevelse att ta bort visdomständer i underkäken. Speciellt när allt runt omkring är svullet, och den inte har växt ut färdigt. Tur att det finns bedövning och värktabletter. Hur överlevde folk förr i tiden? Fast, när jag tänker efter, så gjorde de faktiskt inte det. Alla är döda nu, som levde förr i tiden.

Kommentarer
Postat av: Peter Midas

Passa på och dra ut allihopa så du får lite balans i visdomen. De översta går till himmelen och de understa till helvetet. Sedan ser du klarare på tillvaron! ;-)

Postat av: Mimmi



Kan väl säga att jag inte direkt avundas dig.....hittills har jag sluppit sådana ingrepp!

Hoppas allt går bra och du inte får för ont!

2009-05-27 @ 07:25:23

Skriv det du tänker här:

Namn:
Minns mig

E-postadress:

URL:

Synpunkter:

Trackback