Head picture

Frisk och kry

Jag sov som en stock en hel förmiddag. Sedan satte jag mig och jobbade och fick gjort en massa. Vid fyra-tiden kom en kollega och hämtade mig, och efter det har jag varit i full gång igen. På kvällen hade de ordnat en jättretrevlig middag långt ute i bushen, vid en lite sjö, där vi satt i ett runt hus med en öppen eld i mitten. De lagade maten över elden, och det var både gott och mysigt. Två trubadurer var där och sjöng Cornelis-låtar.
Igår kväll kom jag hem igen, och idag har jag varit iväg öch hat en dragning på ett möte i en stad lite söderut häifrån.
Nu ska det bli jätteskönt att ha helg. Vi ska äta oxfilé och dricka rödvin.

Kommentarer
Postat av: Mimmi



Så bra....det var nog kroppen som sa ifrån att den ville vila!...Så lyssna mer på kroppen den är förståndigare än du tror :-) !

2009-09-28 @ 11:40:50

Skriv det du tänker här:

Namn:
Minns mig

E-postadress:

URL:

Synpunkter:

Trackback