Head picture

Sol och bad

Maken och jag har tagit tio dagars semester vid Medelhavet. Det känns riktigt skönt att vara här. Vi bor bra i en egen lägenhet med en stenterass. Det är gångavstånd till stranden, och på vägen passerar man genom gamla stan med en massa pittoreska hus, små butiker och kaféer. Vi stormtrivs.
Det är ca 25-28 grader och soligt på dagarna och ca 20 grader på kvällarna. Idag har jag till och med badat. Det är behagligare väder än vad jag trodde.
Vi äter gott, sover gott och har det nästan för bra. Hur ska man kunna anpassa sig till verkligheten efter det här?


Kommentarer
Postat av: Mimmi

Låter underbart!



Själv skall jag packa för vinterklimat!

2009-09-30 @ 08:50:10
Postat av: Peter M

Det går inte! Stanna kvar!

2009-10-06 @ 10:00:29
Postat av: Doc

Eh... stannade ni kvar?

Postat av: Joaquim

Ta med er kärleken så löser sig allt:)

2010-02-06 @ 12:56:47
URL: http://quimologi.wordpress.com

Skriv det du tänker här:

Namn:
Minns mig

E-postadress:

URL:

Synpunkter:

Trackback